آسمان غرب

نجوم وفیزیک نوین

هیچگاه چیزی را کاملا یاد نگرفته ای،مگر اینکه بتوانی آنرا به مادربزرگت بفهمانی!
آلبرت انیشتین



نظرات شما عزیزان:

محمد مهدی اسدآبادی
ساعت21:56---15 تير 1392
وبلاگت عالیه لطفا به منم سر بزن

ensiyeh
ساعت18:55---31 فروردين 1392
سلام مرسی عزیز شمام وب جالبی دارین

Sherlock
ساعت11:23---11 فروردين 1392
سلام ... وبلاگ خوب با مطالب باحالی داری.... من هم یه وبلاگ دارم .... خوشحال می شم به من هم سری بزنی تا اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم ....

سمیرا
ساعت21:14---2 فروردين 1392
این متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش

faezeh
ساعت12:46---29 اسفند 1391
سلام من عاشق نجومم.لینکتون کردم.بهتون سر میزنم و از مطالبتون استفاده می کنمپاسخ: در مورد مطالب نظر یادت نره امیدوارم برات مفید باشه

محمد
ساعت16:05---18 تير 1391
سلام دوست عزیز
خوبی؟
ممکن هست واست این مطلب رو برایم در وبلاگت منتشر کنی؟ ممنون میشم. با اینکار میتونی کمک شایانی به بنده بکنی.
http://physical.mihanblog.com/extrapage/jahan


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 اسفند 1398برچسب:انیشتین,

] [ 19:36 ] [ زهرا ]

[ ]